Produkt byl přidán do košíku

Reklamace, vrácení zboží

Vážení zákazníci,
pro nahlášení reklamace, nebo pro vrácení zboží prosím kontaktujete naše zákaznické centrum na telefonu 571 113 113
nebo emailu reklamace@vapol.cz

Naši školení pracovníci případ zaevidují, ihned posoudí a navrhnou nejrychlejší řešení, případně náhradu.
Vratky a reklamace zasílejte výhradně na adresu:
VAPOL CZ s.r.o.
Palackého 360
Holešov 769 01
Zásilky zaslané na adresu Zašová 270 budou vráceny odesílateli.


Balík prosím označte číslem reklamace, které Vám bude přiděleno.
Kopii faktury a reklamační formulář (pokud je potřeba) prosím přiložte do balíku.
Zboží, které vracíte vlastní dopravou, by mělo být doručeno do 5-ti pracovních dní od nahlášení vratky.


Děkujeme,
tým zákaznické podpory VAPOLu

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti cookie. Používáním webu s tím souhlasíte. Další informace   Rozumím