Reklamace a vrácení zboží

Informace pro zákazníky, reklamační formuláře a důležité informace

Vážení zákazníci,
pro nahlášení reklamace, nebo pro vrácení zboží prosím kontaktujete naše zákaznické centrum na telefonu 571 113 113
nebo emailu reklamace@vapol.cz

Naši školení pracovníci případ zaevidují, ihned posoudí a navrhnou nejrychlejší řešení, případně náhradu.

Vratky a reklamace zasílejte výhradně na adresu:

Kompletační centrum Vapol
VAPOL CZ s.r.o.
Holešovská 1903
769 01 Holešov
Zásilky zaslané na adresu Zašová 270 budou vráceny odesílateli.


Balík prosím označte číslem reklamace, které Vám bude přiděleno.
Kopii faktury a reklamační formulář (pokud je potřeba) prosím přiložte do balíku.
Zboží, které vracíte vlastní dopravou, by mělo být doručeno do 5-ti pracovních dní od nahlášení vratky.


Děkujeme,
tým zákaznické podpory VAPOL

Příloha

Menu
Language
Po-Pá 7:30 - 17:00
844 844 840